THE FASHION POST

Brand Launch

Scroll Down

THE FASHION POST

Brand Launch

デザインの刷新に伴う実装のほか、リニューアル時に 8,000 ページ以上あった既存コンテンツと新規コンテンツとが、入力・編集管理において破綻しないカスタマイズされた管理画面設計。

2019 年 ADC onScreen 受賞

In addition to the implementation of the new design, we designed a customized administration screen to ensure that existing and new content, which numbered more than 8,000 pages at the time of the renewal, would not break down in terms of input and editing management.

ADC onScreen Award, 2019

Poster / Branding / Visual Identity / Website

art direction & design: KEIGO ANAN
frontend engineer: takehiko ono (aguije)
client: Weekday

各記事のカラーパレットは記事中の画像からコントラストを考慮した上で自動抽出され、全ページにわたり異なるカラーパレットが採用されることでサイトに予測の出来ない驚きを生み出している。またページ遷移時にカラーパレットが無段階に変更される演出を施し、紙をめくるようなスムーズな閲覧体験を提供。

大胆で繊細なコントラストの効いたタイポグラフィをWebフォントで構築するなどデザインの細かなこだわりを込めたサイトとなっている。

Poster #1

Poster #2